info@playmobile.uz
+(998) 71 207-11-11

Promoaktsiyalar

DIQQAT! REKLAMA FIRMALARI VA ISHLAB CHIQARUVCHILAR UCHUN MUHIM MA'LUMOT

Promoaksiyalarni tashkil etish faqat o’z sohasidagi professionallarga ishonilishi kerak. Biz bilan ishlash, o’z brendingiz haqida mashxurlikni oshirishdan tashqari, siz eng faol ishtirokchilardan iborat tayyor ma’lumotlar bazasiga ega bo’lasiz. Qanday? Ha, tadbirni o’tkazish jarayonida, prefiksga qo’shimcha ravishda, eng faol hududlarni kuzatish va shu bilan o’z maqsadli auditoriyangizni shakllantirish mumkin bo’ladi. Tadbir so‘ngida sizning qo‘lingizda tayyor, maxsus tanlangan mijoz/xaridor bazasi bilan muloqotni davom ettirish va ishlash imkonini beruvchi tayyor marketing vositasi bo‘ladi. Kelajakda, masalan, SMS yuborish ro’yxatini yoki ular uchun chegirma dasturini tashkil qilish mumkin bo’ladi.

O’z-o’zidan reklama aktsiyasini tashkil qilish yoki unumsiz kompaniyalar bilan bog’lanish faqat vaqt va pulni behuda sarflashga olib keladi. Noto’g’ri tashkil etilgan aktsiyani o’tkazgandan so’ng, mijozlarning hech biri ilgari e’lon qilingan brendni eslay olmaydi. Mijozlar bazasi bo’lmaydi, faol hududlar haqida hech qanday ma’lumot bo’lmaydi va shunga mos ravishda potentsial mijoz bilan muloqot qilish imkoniyati ham bo’lmaydi.

Mahsulot uchun SMS reklama

AKSIYA NIMA?

SMS AKSIYALAR maqsadli auditoriya oʻrtasida isteʼmol talabini ragʻbatlantiradi va istalgan mahsulotni sotish jarayonini tezlashtiradi, bonuslar, qiziqarli sovgʻalar, mobil qoʻngʻiroqlar uchun maʼlum miqdordagi daqiqalar, bonusli Internet-trafik yoki SMS-paket olish orqali xaridlar uchun qoʻshimcha motivatsiya yaratadi.

Ushbu turdagi harakatlar ishlab chiqaruvchilarga, masalan, savdo nuqtasidagi ulushga qaraganda bir necha baravar arzonga tushadi. Bundan tashqari, sana va joy tanlash, saytni bron qilish, stendlar va brend kiyimlari kabi tegishli atributlarni tayyorlash bo’yicha uzoq davom etadigan mashaqqatli tayyorgarlik ishlarini bajarishga hojat qolmaydi va promouterlarning xizmatlariga ehtiyoj qolmaydi.

Title

1
2

Rag'batlantirish MEXANIZMI:

Aksiya tashkilotchisi mahsulot ishlab chiqarish jarayonida o’z mahsulotlariga reklama kodini qanday qo’llashni ko’rib chiqishi kerak. Promo-kod paketning o’zida yoki ichida bo’lishi mumkin. Bundan tashqari, xaridor mahsulotni sotib olayotganda, qopqoq ostida yoki mahsulot o’ramida, individual flayerlar yoki stikerlarda joylashgan reklama kodini topadi va uni SMS yoki USSD orqali qisqa raqamga yuboradi (masalan, 5800 raqam barcha uyali aloqa operatorlarida ochilishi kerak).

Har bir yuborilgan promo kodlar mobil telefonga biriktiriladi va barcha yuborilgan promo-kodlardan ushbu a’zolar uchun to’plagan ballar soni jamlanadi. Ishtirokchilar raqobatlashadilar va kim eng ko’p ball to’plagan bo’lsa, u sovrinlarni qo’lga kiritadi. Yakunida aksiya uchun biriktirilgan raqamga yuborilgan promo-kodlar har bir ishtirokchi tomonidan to‘plangan ballar hisoblab chiqiladi va g‘olib aniqlanadi.

Qoidalarda qoʻshimcha band oʻrnatish ham mumkin, buning yordamida kech qolganlar aksiyada ishtirok etishlari va sovgʻalarni yutib olishlari mumkin yoki ikkinchi sovrin gʻolibi tasodifiy tarzda tanlanadi.

MUHIM! Play Mobile kompaniyasi promo-kod yuborgan iste’molchilardan mijozlar bazasini shakllantiradi, so’ngra tasodifiy raqamlar generatori yordamida aksiya g’oliblari aniqlanadi, ular tashkilotchi tomonidan ko’rsatilgan joylarda va manzilda aksiya tashkilotchisidan sovg’alarni oladilar.

Shuningdek, Play Mobile tashkilotchining veb-saytida sahifa ochadi, unda ishtirokchilar aksiya qoidalari va sovrinlar haqida batafsil ma’lumot olishlari mumkin.

Sizning biznesingiz uchun SMS tarqatish xizmatini tashkil etish!

Oʻzbekistonda tovar ishlab chiqaruvchilar SMS-aksiyalari yordamida savdo hajmini oshirmoqda!

Tashkilotchi aktsiyani reklama qilish bilan mustaqil shug’ullanadi, u reklamani televizorda, radioda, Internetda, ommaviy axborot vositalarida va shahar bannerlarida reklama qilishi mumkin.

Qo‘shimcha sovrinlar sifatida g‘olibning mobil hisobini to‘ldirish yoki g‘olibning UzCard kartasiga pul o‘tkazish ko‘rinishidagi pul mukofotini taqdim etishdan foydalanish mumkin. Play Mobile kompaniyasi to’lov tizimlari bilan shartnomaga ega.

Rag’bat sifatida, maishiy texnika va mobil gadjetlardan tashqari, chet elga sayohatlar, kontsert chiptalari, hashamatli restoranda kechki ovqat, kino chiptalari va hokazolarni o’ynash mumkin.

"play mobile" kompaniyasi bozorda 14 yildan ortiq vaqtdan beri ishlaydi va qisqa xizmat raqami bo'yicha istalgan SMS-aksiyani tashkil qiladi, shuningdek, har tomonlama texnik yordam ko'rsatadi.

BU XIZMATGA NIMALAR KIRADI?

Rag’batlantirish mexanizmlarini tashkil etish, ixtisoslashtirilgan dasturlash bilan to’liq ishlab chiqish xizmati.SMS xabarlar va USSD so’rovlarni qabul qilish va qayta ishlash uchun mo’ljallangan qisqa raqam: a) tashkilotchi barcha uyali aloqa operatorlarida O’ZINING qisqa raqamni ochadi; b) «Play Mobile» kompaniyasi barcha uyali aloqa operatorlarida ochiq bo’lgan tayyor qisqa raqamni BEPUL taqdim etadiRaqamni (alfavit-raqamli) brend nomiga almashtirish (raqamni almashtirish faqat aksiya tashkilotchisining raqami bo’yicha amalga oshiriladi)Maxsus zamonaviy uskunalar va kerakli dasturiy ta’minot

Ishlab chiqaruvchi uchun kompaniyamizning WWW.PLAYMOBILE.UZ veb-saytida SMS-aksiyaning ko’rsatilgan natijalarini ko’rish uchun maxsus sahifa ajratilgan.

Abonentlarga javob SMS

Katta hajmdagi ma’lumotlarni qayta ishlashga imkon beruvchi maxsus tizimlar

Uyali aloqa operatorlari bilan kelishilgan holda barcha turdagi muammolarni hal qilish

Noyob reklama kodlarini yaratish (mahsulot va shahar haqidagi qo’shimcha ma’lumotlar kodning o’ziga qo’shiladi).

Promo-sayt – yaratish va uni joylashtirish (veb-sayt orqali kodni faollashtirish imkoniyati)

Ishlab chiqaruvchi veb-sayti integratsiyasi

ONLAYN tahlil va reklama statistik ma’lumotlarini o’tkazish (aksiya davomida ham, keyin ham)

To’lov tizimi platformasi orqali aksiya ishtirokchisi uchun bonus yoki sovrin sifatida telefondagi mobil balansni avtomatik ravishda to’ldirish imkoniyati.

Malakali texnik qo’llab-quvvatlash xizmati. 24/7 reklama davri uchun qo’llab-quvvatlash xizmati.

Sifatli Internet-marketing, ijtimoiy tarmoqlarda aktsiyalarni ilgari surish (SMM)

Ommaviy SMS

Yaxshi tashkil etilgan SMS reklamasi mahsulotning savdosini oshirishning eng samarali usuli hisoblanadi.

Ommaviy SMS

Yaxshi tashkil etilgan SMS reklamasi mahsulotning savdosini oshirishning eng samarali usuli hisoblanadi.

Mobil marketing, televidenie orqali aksiyani targ’ib qilish, alohida call-markazni (call center) ochish imkoniyati.

Professional Play Mobile jamoasi sifatli reklamani qanday qilib to’g’ri tashkil qilishni biladi. Aktsiya amaldagi qoidalar va qoidalarga muvofiq amalga oshirilishiga kafolat beramiz.